tisdag 29 september 2009

Inloggad

Tydligen!

Då är det lätt att slänga in ett inlägg.

Nu ska jag snart upp till lilla h-t och köpa jeans...haha! Patrik kallar det så, och då kan ni ju gissa vad stora h-t är för något! Ve och fasa för att stå och prova byxor, men nu är det hål på helt fel ställe på samtliga jeans förutom ett par, så tyvärr måste jag! Får nog ta och köpa mig en symaskin så jag kan börja sy upp jeans som alltid är för långa för lilla mig.

Helgen har varit härlig, soft och skön. :) Lördagen: Innebandy och en sväng på marknaden, sen hem och käkade potatismoS och fläsk! Däni! :) Söndagen: Möte med Amy diamond. ;) Isacs lycka var total! Men jag gillade nog resten av mötet bäst! :) Isacs kompis var med och han var så söt när han prisade Gud, alla andra gjorde ju det! ;) Efter mötet jobbade Patrik lite och jag städade mm. Helga vilodagen var det, men det var inte speciellt jobbigt för någon av oss, och vi tog igen det med en redig söndagsmiddag.

Innan jag beger mig till det där hemska shoppingcentret ska jag ladda med en stor kopp kaffe och en macka.

Äntligen fick jag tid för borttagning av min hemska leverfläck som Isac råkade halvt klia bort med en sån där trähand när vi var hos momo. Blodet sprutade. ;) Så nu hänger den mest på trekvart och luktar illa...haha, eller åtminstånde kliar som bara den och gör ont! De är ju grymt sega där nere på VC får man säga, en vecka sen jag ringde första gången sen får man ringa igen,, de skulle skicka en kallelse till prickmottagningen som aldrig skickades. Kan inte vara ett roligt jobb isf så jag klandrar dem inte. :p

Idag är det kanske soligt, men skenet bedrar rejält vänner, det är kallt! Så på med höstmössan och ut i det vackra vädret! ;)

Kram

2 kommentarer:

www.jasmin.net sa...

Nämen,här är du ju? Låter som att
helgen var lyckad!fortsätt gärna att skriva här för det är läsvärt.
Kramar

www.jasmin.net sa...

Lycka till med läkar-besöket! kram