torsdag 18 oktober 2007

Julbasar??

Buenos Dias!
Snart ska jag till Isacs skola och uppleva baksidan av att va hemmafru: Folk tror man har all tid i världen till annat. Denna gång handlar det om en Julbasar som rektorn tycker att jag ska ordna. JAG. haha. Får t.om betalt, ingen annan KUNDE ju för de JOBBAR. Ja eller hur. Konstigt att man ser så många föräldrar bara drälla runt och vissa sitter med ett glas vin och gottar sig på resturangen vägg i vägg.
Ska bli spännande att se hur det går. ;-) Men först måste jag följa med en tjej och fixa Social seguridad så jag får jobba i detta land. Vänta i två timmar och få 542 papper att skriva på och få stämplade. Sen kl 15.10 ska då "Julbasarsgruppen" träffas och göra stora planer.
Annars händer inget spännande idag, inget nytt under solen. :-)
Återkommer senare kanske. Ha en skön dag! KRAM

Inga kommentarer: