fredag 18 april 2008

Ingen utgång men väl fika!

Lika bra det! :) Jag skonade stackars S som inte älskar eldkvarn och var trött och allergi-ig. Och trött det är jag med idag, vet inte varför! Känner mig helt seg och har ont i kropp och huvud (sitter inte huvudet på kroppen?) :-) Istället ar vi en fika nånstans, förmodligen på ikea eftersom båda ändå skulle dit. Varför betala 100 spänn för kaffe och bulle när man kan betala 10? :-) Fet blir man ju ändå. Hehe Tror det är lika bäst att jag inte går ut, ska vara ensam med Isac hela helgen och då vill man ju vara i sitt esse som mamma, ingen trött sleta med onda fötter och hes hals. Jaha hon skulle supa sig dyngrak tänker du, men där måste jag göra dig besviken. ;-) Tar på min höjd ett glas och det händer kanske 2 ggr om året. Är alltså inget fanatisk absolutist men anser att livet är både roligare och mer meningsfullt utan. Gillar smaken av ett glas rött, men har avsmak för alkoholromantisering och glorifiering. Hela samhäller går ju ut på att Fest-det är att supa (neeej vi super inte utan vi tar bara ett par öl) Jojo det heter så. Men de gånger jag vart ute på lokal och alla tagit "ett par öl" har det isf visat sig att de inte borde ta en öl. kanske inte ens tänka ordet alkohol om de blir som primitiva slemmon med reptilhjärna av det. Tjejerna blir dessutom oerhört sexiga! Kolla dansen!

I sommar ska jag på festival och då får man ju höra flera band till samma pris som jag nu skulle fått höra ett som gjort 4-5 bra låtar totalt. Jepp jag är snål när det kommer till sådant kan jag gott erkänna. Man får helt enkelt erkänna att man blivit lite äldre och aningen klokare. Ska dock upp till a6 ändå och inhandla några klänningar (eller hoppas på det) det brukar nämligen inte finnas ett jota för mig! Om jag inte vill ha klänning och tält i ett då förstås. Men jag tänkte köpa ett tält separat. :-) Nu skall jag iväg!

Ha en kanonbra helg i solen alla!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du hittade något fint då. Kram G o M och dom övriga.