måndag 5 november 2007

Mosig Måndag

Hej hopp!
Måndag idag ja, en ganska slö och trött sådan. Haft en sprängande huvudvärk och en liten halsvärk hela dagen, så aktivitetsnivån har varit relativt låg. :-)
Gick med Isac till skolan i morse som vanligt, han var SÅ lycklig. Älskar ju skolan. Nu kommer de snart hem, Patrik var snäll och hämtade honom med bilen och betalar samtidigt avgiften so skolan vill ha. Vill man ha sitt barn på svensk skola i utlandet är det INTE gratis. 310 euro närmre bestämt får man klämma ut varje månad. Men man får kvalitét för pengarna. Bra.
Äntligen somnade vovven, han har inte alls velat vara snäll och duktig hund (läs sovande) utan hoppat och bitit och velat ligga i famnen PÅ datorn där jag tyvärr suttit för mkt idag. Blir så lätt när man är krasslig. Iaf för mig, ni andra är säkert produktiva även då. :-) Snart ska jag laga lunch iaf. Ja här äter man lunch vid 15 och middag vid 19-20. Inget ovanligt alls.

Eftermiddagen kommer nog inte bli så fasligt mer kreativ än förmiddagen. Om inte huvudvärken släpper förstås, då ska jag ut och rida kamel, bestiga berg samt baka 7 sorters kakor. eeehh..:-)

Ska se om jag hittar någon rolig (eller bara) bild att sätta in som utfyllnad/underhållningsvärde.



Tja, det blev en bild som Patrik måste ha tagit från huset där han har lagt en gång, på Rocas Rojas, inte långt därifrån går Isac i skolan. Fint område men dyra och relativt små hus!

Ha en skön måndagskväll allihopa!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.Gumman.Härlig bild som du har satt in.Saknar dig något fruktansvärt.Isac har fått kort från guldgruvan.Han är saknad.Sund att ni inte kan åka hiti helgen för på söndag går jag med i församlingen. Kramar morsan. Martin hälsar.