tisdag 6 november 2007

Huvudbry och aktiviteter

Mycket som snurrar i huvudet just nu...många dilemman, många beslut att fatta. Fast ytterst är det ju ändå Gud som avgör vad som ska ske och inte, ske DIN vilja heter det ju, inte min.
Ska inte basunera ut vad det gäller än, kommer avslöja mer och mer vad det lider. :-) Maria vet.

Idag är det tisdag om ni nu inte hade märkt det, jodå det har ni och ni vet säkert vad klockan är oxå på pipet, för sådant håller man reda på i landet Lagom. :-) Här visar klockan 14.00. pip! Det betyder att jag snart ska hämta Isac och eftersom det är tisdag är det våffla och barnkör i kyrkan som gäller. Sen måste han sova siesta efter middan, annars somnar han i andra versen i "Pärleporten", alltså första eller andra sången på "Hela kyrkan sjunger" i PDI. Det är alltid någon söt gammal tant eller farbror som önskar den. Sist satt en gubbe och försökte förgäves önska en sång, till slut gav han upp och gick..:-(

Nähäpp om man skulle ta ett sista "nyttoryck" innan sonen hämtas!
Har iaf dammsugit, tvättat, bytt sängkläder..ska bli gött att lägga sig ikväll! :-) Fresh
ha en fortsatt bra dag vänner!

4 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

men oj här uupdateras det ;) 2 nya inlägg som jag inte sett. WOW! Ja jag vet och jag ber för era beslut. Du är min vän oavsett vad som händer det vet du. Saknar du så MYCKET. Kram!

Anonym sa...

Hej.Ljuset i mitt liv. Hur mås det.Resan börjar närma sig.Kram morsan.

Anonym sa...

Hej Mia
I eftermiddag har det varit snöbus-
väder här uppe.
Jag kunde ej hämta Gunilla som
skulle ha varit hos mej inatt.
Hoppas att jag kan hämta henne
imorron istället.
kram Martin

Anonym sa...

Hej Mia
Helgen med Gunilla blev bra trots
att det bara blev lördag o söndag.
Gunilla gick med i församlingen idag.
Vi saknar er med tårar i ögonen.
Kram MoG