måndag 3 mars 2008

WeekEND

Då var den här underbara helgen till ända! Ja det är ju måndag idag tom. Men den här veckan är det bara saker att se fram emot. Evangelistveckan går av stapeln i morgon och då är det möte varje kväll sen tisd, ons, tors. På onsdagen ska vi sjunga (kören). Vi sjöng igår på gospelkvällen, vilket ös!! Gick oväntat bra, trots att jag började i onsdags kunde jag alla sånger utantill. En helt underbar kväll med lovsång och bön för sverige! Anna och hennes tre barn kom, mamma och Martin och Anna, Tess och Rebecca kom de med! Så kul!!

Klockan är lite över 9 och jag har skickat iväg sonen till skolan, vart ute med hunden, diskat, dammsugit och städat. Vad gör jag nu då? ;-) Ska söka några jobb idag och skicka in alla papper som vägverket vill ha. Det dröjer nog inte länge innan jag har den där lilla magiska lappen i min hand (körkortet). Just det, det är ingen lapp längre utan ett riktigt plastkort! ;-) Patrik ska gå handledarutbildning och jag ska börja plugga!! Skräckblandad förtjusning är väl en talande känsla inför körkortstagning, men köra bil: Jippi!

I lördags var jag och Isac med Susanne med familj till örebro, Våra gemensamma vänner Zahra och hennes man Gustav hade 60-års kalas!! Det var trevligt. Känslan av att befinna sig på et dagis var näst intill total, då det var ty 20 barn. Söta!!
TUSEN TACK för de goda smörgåstårtorna du och de söta tanterna hade gjort och allt annat Zahra! Puss! Bilresan var lite seg dock, men lilla komikern Felix och härliga tjejen Ylva som underhöll min son (och mig) gjorde det hela mycket roligare!

Nu måste jag sluta...har ont i skallen och mår av någon okänd anledning illa!
KRAAAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min tös. Alltid lika kul att läsa din blogg/ Lycka till med sången på Onsdag/ kramar G o M och dom övriga.

Linda sa...

Ah, spännande med körkort... lycka till!! :-)

kram Linda

Anonym sa...

Hola. Lycka till med körkortet./Får vi åka med sedan./ kramar G o M och dom övriga.