söndag 24 februari 2008

I love sundays!

Skriver lite medans pastan kokar upp, håller på att laga middag. Blir bacon oc ädelostsås till! Isac hade visst redan ätit hos nån kompis så jag kan glatt blanda i champinjoner utan gnäll...;-)

Har varit en skön söndag hittils, vaknade dock tidigt (6.30) av en gnällande liten dam, hon verkade inte veta orsaken till gnället själv ens, jag erbjöd upplyft till sängen men icke. Inte förren hela huset var vaket och uppe blev lilla gnällfia nöjd, ty då slutade hon gnälla. Hon ville busa med gamle Timmy ville sova och morra.
Jag var nyss ute med båda vovvarna på långpromenad och de gjorde både ettan och tvåan. ;-) Annars har jag och Isac varit i pingstkyran på söndasgudstjänst i vanlig ordning, fast mannen var inte med och det är ju inte i vanlig ordning. Ämnet var ett ordningssamt liv. ;-) Började inte så bra alltså. Patrik är sjuuuk och då vet ni ju hur karlar är. De ser ju ljuset i tunneln heeela tiden. Och man får pyssla om dem. Men det är riktigt kul att jag får ta hand om honom för en gångs skull, han ska ju alltid göra allt själv annars. Bra karl reder sig själv elle hur heter det? :-)

Nu ska jag fortsätta med maten sen skall det tvättas! Har inte ett enda rent klädesplagg känns det som och väldgt få klädesplagg öht. Gav visst bor lite för mycket. ;-) På mötet fick jag ha en trasig klänning, en trasigare kofta och ett pr hela men inte så snygga leggins. Såg ut som en trasdocka...Tur att jag va nyduschad!

May be back later and add som photos.

1 kommentar:

Anonym sa...

Okey, visst är det skönt med helger.(kram G o M.