fredag 22 februari 2008

Tänkte...

att jag skulle börja blogga lite mer konternueligt, men men betydligt kortare inlägg. Blir kanske lite väl pretantiöst, eller kan verka så, med en halv novell varje gång. Och några har ju faktiskt röstat för mitt fortsatta bloggande!

Idag gick jag upp 7 som vanligt, gjorde i ordning Isac och skickade iväg honom till skolan. Han var glad och sprallig, ty det ska visst vara DISCO på skolan idag! Då skall det väl fixas och göras coolt innan kan jag tro så han får dansa tryckare sen, tjejtjusare som han är! Kom på att jag faktiskt inte behöver lägga pengar på ett par termobyxor i Februari eftersom han har en fin och rejäl gummidress (hur lät det) ;-)

Sen har jag varit ute med Timmy såklart, diskat och storstädat. Blev ingen lång promenad pga halv storm, som nu utevecklats till en hel. Nu sitter jag här med badrock och turban efter en grundlig rengöring.

Gah va svårt det är detta med att skriva kort! Nån som vill lära mig sammanfattningens ädla konst? Jaja det får bli lite hugget som stucket (helt fel uttryck i sammahanget, men jag tyckte det kunde konvertera lite)

Höll på att nysa ihjäl mig inna när jag diskade och snoret bara rann. Nice att torka med en gummihandske då. Nej till slut var jag tvungen att gå och snyta mig samt låta nysattacken förlösas...;-) Är visst allergisk mot sverige, måste vara det då jag varit förkyld sen vi kom hem!!! Vi har en resa inbokad i Juli till Polen, får trösta mig med det så länge! Kan sätta in bild senare på detta charmiga lantställe!

Är det nu man ska sluta om det skall vara kort? Då gör jag det.
Kram och ha en fin dag! Håll i hatten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du fortsätter att blogga, hoppas att vi ses på Tisdag när Emelie kommer hit// kramar från oss alla.